jag orkar inte

image

Nej det är ingen som har feber. Utom Thailand då. Det är maj nu!!! Snälla regn kom och kyl ner lite.

Jag orkar inte göra någonting alls utom att ligga i den mysiga kojan vi byggt i sovrummet med aircon på max och kolla på serier. Kan även tänka mig att sitta på nåt café med ac och sörpla cha yen. Eller cha manao. Eller manao soda som jag knarkar mest numera. Tyvärr vill min unge bli aktiverad. Helst ska man kasta henne i luften… mm man blir uttorkad av mindre.

42 dagar tills vi åker till Sverige och jag vet att alla svennar hatar mig nu men det får GÄRNA vara en lika dålig sommar som förra året för det är iaf bättre än thailändsk värmebölja. Iaf när man har en liten bebis. Jag tänker inte klaga på vädret. Sålänge det inte blir över 30 grader då.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

