skön dag

image
Kiddet leker med sina nya leksaker. Jag har möblerat om sovrummet och städat så det är okej att vara i igen. Hon har sovit sina två naps och jag har duschat, ätit lagad mat till lunch samt haft eftermiddagsvila med serier på datorn 👌

Ibland behövs kaosdagar för att man ska uppskatta hur bra det är när rutinerna rullar på som de ska.

Sen hoppas vi att Rajraj iaf får en dag ledig den här veckan så han kan hänga med oss.

OCH JUST DET. Igår när jag berättade för Ri att min telefon gått sönder bara lös den upp från ingenstans och började fungera igen! Halelujah! Lite konstig är den dock och skärmen slocknar ibland men ändå!! Miracles do happen.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till skön dag

  1. latifahsoliman skriver:

    Det är så himla kul, har följt dig i flera år typ haha. Så kul att se hur ditt liv ser ut då vi typ har identiska liv haha, du ligger dock steget före mig. 😀

Kommentera

