hon håller ordning på oss

image

Den här ungen ser till att vi inte ligger och drar oss i sängen hela dagarna. Idag (och alla andra dagar den här veckan) väckte hon oss vid sex genom att flåsa mig i örat, dra i mina bröstvårtor och klättra på mig. Men vi somnade ju samtidigt vid tio igår kväll så det var inga större problem att gå upp. Problemet är ju att jag undrar hur 10 timmars sömn per dygn är ok för en spädgris?? JAG behöver fan sova 10 timmar per dygn.

Men som tur är så är hennes far ledig idag så vi ska hitta på massa skojiga saker!! Som att äta lunch och sen kanske sova middag:)))

Men först blir det frukost. Synd att rissoppestället stängt.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

