pappamys

image

Mycket pappamys igår och idag för pappan i familjen är leeeediiiiig!! Halelujah. Avlastning för mig. Jag blir gladare och snällare. Papi blir gladare och snällare. Lunis får slemma ner sin fars ansikte och blir gladare (hon är alltid snäll).

Plus att jag älskar att se när de där två myser. Jag tror det är Ris håriga ansikte som gör att så fort han kommer nära och ska sniffa på henne så sluter hon ögonen och ler. Så jäkla sött.

I morse startade hon dagen med en ryggbajs som läckte ut i sängen kl 06.00. Mindre sött. Men jag var söt och fixade pannkaksfrukost till alla tre och sen åkte vi och badade och badet sög musten ur den lilla sömnvägraren. Vi var tvugna att åka hem för hon totaldäckade efter två timmars bad och nu har hon sovit i tre timmar!! Still sleeping.

Jag borde också sussa lite men jag har fått äran att agera säng åt henne.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

En kommentar till pappamys

  1. Uncle Denis skriver:

    HAHA vilken förbannat kul bild. dör vad söt och ÄLSKAR slemmet! haha

Kommentera

