att det ska vara så svårt

image

Idag har vi haft besök av Erika och Luna firade med att inte nappa särskilt mycket. Var dock gnällzor tills det blev läggdags för då blev det ett jäkla ståhej.

Somnade nyss, nästan klockan nio. Åhåhjaja.

Fyra veckor kvar tills vi åker till Sverige idag och min kära chef har ännu inte kontaktat mig med svar på om jag får jobba i sommar eller icke. Frågan är vad man gör i en sån här situation?! Jag har väntat på svar i nästan två månader nu och vid sista kontakten verkade anledningen till att de inte kan ge mig ett svar vara att de inte kan ta det på mail längre… så de fick mitt telefonnummer men ringer ändå inte. Imorgon är det jag som får skramla ihop lite telefonsaldo på mobilen och ringa själv. Ja så gör jag innan jag blir galen. Galnare.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

