det gör ont men ri tycker inte synd om mig

image

Idag är Rajraj ledig pga ösregn, inställd båttur. Woho! Jag firade med att vakna kl 06 av att jag lämnat fönstret öppet igår kväll och det regnade in… rätt rejält. Men det var najs att vara vaken en stund SJÄLV, pilla lite med telefonen och sen somna om för att väckas tre minuter senare av en bebis som inte ville morgonmysa i sängen.

Men alltså vädret är ju underbart. Småjobbigt att inte kunna kontrollera vad som kommer börja mögla men bästa med regnet är ju att temperaturen sjönk ca 15 grader. Från 40 till 25. Så GÖTT!!! Börjar tycka om Thailand igen. Jag kan bära min bebis igen. Hon sover på mig😍

Men något negativt måste jag ju komma med också. Jag har en ond jäkla blåsa i min mun som uppkommit efter att en mycket kort men bestämd person med sylvassa naglar klöst mig i munnen. Ri tycker inte synd om mig, han går mest runt och klagar på sina tre små klösmärken under sitt ena öga…. get over it de syns knappt!!!!

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

