kan det vara ett tecken på proteinbrist?

image

Lillbubbis kollar på kossorna och säger ooooaaa. Försöker hon säga ko på thai?? Nä.

Imorgon flyttar vi hem till lillbubbas farmor i Trang, där ska vi hänga i två veckor innan vi börjar vår långa resa till Sverige! Kan inte tro att det är sant! Att vi åker till Sverige om två veckor! Så jäkla najs. För just nu består Lunas föda av 90% amning, 5% mat som tillagats av mig och 5% geckobajs som hon hittar på golvet hur mycket man än städar. Hon har ett utmärkt pincettgrepp som gör att hon hur lätt som helst plockar upp små och saftiga bajspluttar och för dem mot munnen. Jag hinner typ alltid stoppa henne och hon blir så JÄKLA ledsen att jag börjar fundera på om jag ska låta henne äta dem ändå… måste ju vara en del protein där i va…?

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till kan det vara ett tecken på proteinbrist?

  1. stinasbucket skriver:

    Haha, proteinrika pluttar, tja kanske det 😉 men nää, tror du det kan vara nyttig´gt?

Kommentera

