jag har anpassat mig redan

image

Här satt vi i en fullsmockad bil på väg till Trang. Idag har vi vart här i fem dagar och jag har ännu inte fått lappsjuka. Kanske beror det på att jag varit busy med min bebis, uppackning och planering och inredning i vår lilla del av svärmors hus och att de har kattungar här!!

Vem vet.

Har inte haft internet på telefonen iaf då mobile network slutade fungera men nu funkar det igen efter lite samtal med truemove. Tänk alltså, när man åkte hit förr då låg man på sofflocket hela dagarna och vilade, tuggade på en godsak, åt lite fisk och skaldjur, gick ett varv runt huset och kollade efter frukt och kycklingar, gick till nån släkting och åt kakor. Nu däremot! Nu kan jag ligga i min egna säng och pilla med internet. Framtiden hörrni. FRAMTIDEN ÄR HÄR.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

