ramadan har börjat

image

T-rex och liten kattunge. Ri lagade mat till mig igår och sen tog han med mig till ett café där vi åt roti och drack cha yen. Duktig ponke.

image

Göttt jag vill äta det idag igen men problemet är att ramadan började idag… vilket betyder att allt stänger! Finns ingen mat till mig här längre, jag måste laga mat själv och det pallar jag inte för jag är inte sugen på nåt jag kan laga här. Vill åka till Sverige och äta grillad lax och mammas potatissallad och paj, tacos, spaghetti, jag vill GRILLA KÖTT jättekonstigt då jag den senaste tiden känt mig så äcklad av kött och kyckling. Jag längtar till Sverige men om en vecka åker vi 👌

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till ramadan har börjat

  1. Louise skriver:

    Förstår att du längtar. Det bästa som finns när man kommer hem till Sverige är ju att åka till Ica maxi i Nacka och köpa allt man varit sugen på ;P haha

Kommentera

