sjukis

För några dagar sen blev Lunas kusin sjuk och igår eftermiddag började mina halsmandlar att göra ont vilket de alltid gör när jag blir sjuk. Sen dog jag lite igår kväll och gick och la mig kl halv nio, en timme innan Luna.

image

Idag ligger jag i sängen och försöker vila men det går inte jättebra när de här tre leker precis bredvid mig och dessutom rymmer Lunas far så fort han får tillfälle. Typ nu när jag sa att hon borde sova. Gah. Måste piska den där jäkla mannen jag har så han söver sitt barn och hittar cha yen till mig.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

