katter

image

image

Dessa missar matar jag varenda dag och de har gått från att fräsa och skrika när jag kommer till att jama och springa fram så fort de ser mig 😍

Så himla söta men jag vet inte vad som kommer hända med dem när jag åker, har köpt massa mat så jag hoppas att Ris familj matar dem när jag är i Sverige. De har ju en annan katt här som får vara inomhus så jag tänker att tre små kattungar till kan väl inte skada…. så tänker tyvärr inte de.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

