sista dagen i trang

image

Väääärldens segaste dag idag. Väskorna packade. Sista minuten-inköp gjorda. Bebisen snorade ut allt sitt snor under natten och gnydde bort sin feber så hon vaknade på strålande humör i morse.

Vi är alltså redo att fara!!

Imorgon bitti flyger vi upp till bangan och jag ska iaf bada i pool, får se om Luna får hehehhe. Sen måndag morgon flyger vi till estoccolmo.

Hoppas vår bebis är lika beskedlig som hon var på vägen hit då hon sov ca hela tiden om hon inte ammade. Har dock en känsla av att hon inte är lika enkel nu ett halvår senare… vi ska spänna fast henne i selen och hoppas att hon blir hypnotiserad av motorljuden och sover. Men antagligen kommer hon vilja krypa och klättra runt hela planet.

Jag är såååå glad att vi åker imorgon. Hela dagen idag har jag haft lite damp på att vara här, har svettats och fått 197 nya myggbett. Jag har även sorgset klappat på mitt barns prickiga ben och hoppas att de 3467 myggbett som sitter där inte gett henne denguefeber eller att de blir ärr.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till sista dagen i trang

  1. Louise skriver:

    Flyger ni med norwegian kl 09? Om ni gör det icke ser två förvirrade Thailändare så är det Banks föräldrar. Haha 😁

Kommentera

