framme

image

Äntligen framme! Resan gick bra, bebin blev lite uttråkad och klagade lite men vi förstår henne. Jag brukar också vilja gråta ibland på långflygningar när man bara vill komma fram.

När vi kom hem till min mor åt vi middag och sen somnade min man och en timme efter det somnade mitt barn. Sen somnade jag. Sen vaknade jag och Ri klockan halv fyra och är nu aspigga och vill gå upp och äta frukost och carpe diem. Barnet är dock otroligt duktig och sussar på…. jag som förberett mig på att ljuset och tidsomställningen skulle störa henne mest.

Aja får väl vänta tills klockan blir sex innan vi startar dagen för innan dess kan väl inte normala människor gå upp frivilligt?!

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

