härliga lediga sommar

Mitt jobb ville inte samarbeta för att jag skulle kunna jobba så det blir långsemester för mig hela sommaren. Inte mig emot.

Så helgen har spenderats på Värmdö där vi plockat blåbär, vi har picknickat, gått promenader, solat en smula på balkongen och lekt i lekparken. Luna har gungat och även grävt i sanden och försökt jaga äldre barn som skiter i henne. Så stor hon blivit, inte trodde jag att hon skulle klafsa omkring i sandlådan, klättra upp för rutschkanan och äta sand den här sommaren. Men hon är ändå samtidigt en sån lillis.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

