när luna gungar blir vi alla glada

Idag har varit lite av en skitdag. En jäkla massa telefonsamtal hit och dit. Min annars knäpptysta telefon har ringt och ringt, dels sålde jag mammas soffa på blocket och la ut den för 250 spänn för vi ville bara bli av med den och det gjorde ju folk galna men en jobbig jäkel paxade soffan genom att betala den och sen dröja nästan ett dygn med att komma och hämta den.

Sen har det varit annat tjafs som gjort mig på dåligt humör men jag vet iaf att jag gjort rätt för mig och har ingenting att känna mig dum över till skillnad mot ett visst företag som gillar att utnyttja folk och vända och vrida saker och ting till sin egna fördel.

Tur man har världens goaste unge som man kan stoppa ner i en gunga och putta på så får man se världens finaste leende. Åh min fina unge, hon är så jäkla underbar just nu. Nöjd och glad och leker för sig själv i flera timmar och äter med sina små fingrar och smaskar med sin lilla mun. Herre gud vad man kan vara kär i en sån liten 😍

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

