magsjuk

Vad har hänt den senaste veckan? Tja, vi har varit ute och lekt i naturen varenda dag och sen har jag lyckats med att bli magsjuk. Riktigt hemskt. Inte nog med att man tror att man ska dö när man spyr galla, svettas och fryser.. ännu värre när man lyckas tajma den värsta delen av sjukdomen med Lunas mammiga period på dygnet. Aldrig förr har hon gråtit så mycket och länge och jag kunde verkligen inte amma och spy samtidigt. Jobbig kväll för alla inblandade.

Sen var hon VÄLDIGT mammig och ropade efter mig i sömnen 😢 och mina stackars mjölksäckar torkade ihop. Men nu verkar de fyllas på igen som tur är, jag behövde bara börja äta mat.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

