nyckelviken

Igår var jag, Luna och mamma i Nyckelviken och käkade kottar. Självklart åt hon inte bara kottar, hon fick även i sig jord, mossa och pinnar. Hon är mån om att äta en varierad kost min unge vilket såklart gör mig stolt.
Där träffade Luna på en kompis, Luna! Den andra Luna var typ sydamerikan och de undrade varför min Luna har ett spanskt namn…. det undrar alla. Svaret är ju att Luna först och främst är latin! Och sen så har hon en HP-nörd till mor.

Carpe diem!

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

