västkusten

Efter idag verkar det som att det inte finns en enda ogift människa kvar i Sverige. På riktigt såg jag minst 8 par som gifte sig idag bland mina bekanta på sociala medier.

Vi har dock inte haft bröllop, vi har däremot åkt till Kungshamn! Så jäkla vackert här att det var värt den sinnessjukt långa resan. Med endast mig som chaufför.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till västkusten

  1. Mattias skriver:

    Mitt andra hem 🏡 kom hem därifrån i torsdags
    Missa inte utsikten uppe vid vattentornet/masten.
    Den kan man titta på i timmar.
    Och Vill ni göra en båtutflykt så rekomenderar jag hållö expressen som går nere vid pressbyrån. Ta med fika å dra.ut till hållö…varma kläder med för det blåser…. Jämt

  2. Emma skriver:

    Ni får komma förbi Uddevalla på en fika 😄✌🏼️

Kommentera

