framme!

Satan i gatan. 24 timmars resande från dörr till dörr och inte mycket sömn på vägen. Luna sov en del men hon bökade runt en massa i min famn (antagligen för att det var trångt och Norwegian har de minsta sätena ever?) så jag lyckades bara slumra till lite då och då. Vad jag däremot lyckades med när vi kom fram var att gå och lägga mig kl 16.30 och vakna 11.10 dan därpå. Så jäkla skönt. Vaknade ju såklart hundra gånger för att Luna lekte i sängen och skulle äta osv men ändå. Hon sov typ hela tiden också. Sån underbar unge som lät familjen vila ut.

När vi vaknat och fixat oss gick vi till Lunas syssling och lekte, han ville dock mest sitta i Ris famn.

Typ tvillingar dessa två, skiljer sex dagar mellan dem men de är så olika! Nu när vi är tillbaka i Thailand så känns Luna stor igen, varenda unge vi mötte i Sverige var ju jättar bredvid vår räka och BVC klagade ju på att hon är en mini. Ordningen återställd. Dock är Abdulatif en decimeter längre och ett kilo tyngre än Lunis men det syns knappt för han kan inte stå och krypa bredvid henne 😂

Rymmisar är de båda två iallafall.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

