kräftis

Förra veckan hade vi kräftkalas med mina beztiezz. Tyvärr inga svenska kräftor så de var lite skrumpna men Denice hittade en riktigt mustig stjärt som vi alla delade på.

Blå vad tråkigt att jag inte får hänga med dessa personer på minst ett halvår nu. Jag önskar SÅ att hela Klong Hang-gang fanns kvar och att vi levde det enkla roliga livet tillsammans där nere fortfarande. Nu har alla dragit hem utom jag. Men en dag kanske vi också får chansen att flytta norrut.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

