längtar

Luna är ju världsbäst på att gå nu, har typ slutat att krypa. Går ute med skor på ojämn mark. Själv går jag bakåt i utvecklingen, har nog blivit allergisk mot katter igen och det är inte skoj när vi bor med tre katter. Kanske är jag på väg att bli sjuk för jag har ont i huvudet också men det kan vara pga att jag är så varm och uttråkad.

Vill ha ett eget hus.

Vill åka till Ao Nang. Har bestämt att jag ska ta en massage och fika på café 8.98 så fort vi kommer fram. Sen ska jag bada. Både i pool och i havet. Och laga mat. Sån mat som jag och Luna tycker om. Alltså pannkakor och smoothie. Mm längtar.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

En kommentar till längtar

  1. Christina skriver:

    Jag kan tipsa dig om bipollen. Jag började äta för att det är en hälsosam fettförbrännare men upptäckte sen att min kattallergi och pollenallergi minskat väldigt mycket 🙂 PS Om du är uttråkad så kan jag tipsa om att starta eget med Forever.

Kommentera

