sjukisar

Varje gång jag åker till Trang blir jag sjuk..?? Var ju sjuk förra veckan typ ju. Eller veckan innan det. Nu är jag sjuk igen. Började i fel ända den här gången, Luna blev sjuk först så amningen kunde inte skydda henne. Sen blev jag sjuk. Halsfluss. Konstigt att jag inte haft det på länge, förr hade jag ju det ca en gång i månaden.

Luna är iaf på bra humör som tur är. Hon har haft det väldigt jobbigt med sömnen och vaknat mycket och gråtit så ynkligt i sömnen att jag också velat gråta en skvätt. Men just nu ligger hon och snusar så fint utan snor och slem här bredvid mig, hoppas hon mår bättre nu.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

En kommentar till sjukisar

  1. Plahnet skriver:

    Fantastisk bild! Puss på er! ❤

Kommentera

