back in ao nang

Japp så har vi varit i Ao Nang på riktigt också, hälsat mor och hennes vän välkomna hit och traskat runt en del. Hälsat på lite folk. Och Luna har sen fått feber, ligger just nu och sover som en stock efter att vi baddat henne med en trasa, lilla varmisen. Lillstackarn sparade alla sina tänder, först inte en tand på 11,5 månader sen har hon nu de senaste 2 veckorna fått fyra stycken och det är jobbigt för henne. Hoppas hon mår bättre imorrn.

Själv mår man också skit. Inte sjuk längre som tur är men min mor hade med sig choklad till Ri som han nyss öppnade upp här bredvid mig i sängen… tjoff sa det så hade jag ätit upp 150 gram choklad..?! Mår alltså illa nu och min man ger mig onda ögat för det var ju hans gåva… Ah. Aldrig får man ha det bra :))))

Jorå det får man! Och vi! Imorrn flyttar vi!!

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till back in ao nang

  1. Carina skriver:

    Mycket illamående, nu även chokladsvull… hmm jag tror att Luna ska bli storasyrra!?

Kommentera

