klong muang

WordPressappen suger ju nu?? Jag kan aldrig ladda upp bilder längre så alla inlägg slutar med att jag blir arg och stänger ner. Vill inte ha tråkiga inlägg utan bilder.

Provar nu.

Idag har vi varit i Klong Muang och badat, lillfisen är inte rädd för sand längre hehe.

Ameeeen finaste ungen eller vad??? Min stora sandiga gullrumpa som sliter av mig bikinin hela tiden, stackarn blir så suktad när jag är lättklädd på stranden.

Spana in gaddarna också! Hon växer så fort! Dessutom har hon sovit mellan 20-06 utan uppvak TVÅ nätter den senaste månaden 😱 gah. Vad sker med min bebis???

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

