pranang cave beach

Just nu hänger vi på Pranang och tuttar, Luna har sprungit runt och hälsat på alla på hela stranden utom de båtmän som är hennes pappas kompisar. Hon verkar inte gilla sin fars vänner.

Hon har skaffat egna vänner, massagekvinnorna bakom där vi sitter. Själv ska jag försöka jobba upp en bränna om hon kan somna och om jag lyckas lägga ner henne på strandmattan… håll tummarna för mig. Jag kan ju inte leva här ännu en säsong utan minsta antydan till bränna igen.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

