snart blir det lugnt igen 

Opsi glömde bort bloggen igen. För jag är en busy woman med saker att göra hela tiden och jag gillar’t. Idag har vi ex spatserat i solnedgången och jag ville ta en fin bild på min mor och dotter men den lilla vårt fly förbannad när hon var tvungen att avbryta sin jogging session en kortis. Hon är snabb och jäkligt uthållig.

Jaja. Imorgon far min mor hem till Sverige igen och det kommer bli så tomt. Så nu måste jag sussa kudde så jag kan gå och hänga hos henne från soluppgången imorgon bitti.

Tjipp.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

