för ett år sen

Tänk va, för ett år sen stod jag i köket hemma hos min mor och bakade pepparkakor. Oj vad vi startade julen så fort Luna var ute, vi körde på med lussebullar, pepparkakor, glögg och julmust varenda dag. Jag saknar det. Förra året tröstade vi oss med att nästa år! Då ska vi minsann fira en riktig jul med snö och tomten, julklappar, julgran och hela köret. Äh. Jag får förhoppningsvis visa min lilla thaifamilj hur man firar jul nästa år. Hoppas.

Jag vill ändå ha julmys. Ska göra allt jag kan för att ge Luna lite jul iaf, försöka rota fram min lilla julgran och hitta julpynt. Vi kommer iaf att vara i Ao Nang när julen närmar sig och där kan vi ju fixa aningens mer julstämning än här.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

En kommentar till för ett år sen

  1. boel olsson skriver:

    tiden går alldeles för fort ha det

Kommentera

