ris

Knuttson äter ca en grej nu. Ris. Ok godis också då som hon blir matad med hela tiden och det gör mig galen!!! För det mesta äter hon dock inte sötsakerna alla ger henne men ändå. Åh. En bebis behöver inte äta chips!! Speciellt inte när jag står och lagar middag, klart hon inte vill käka broccoli sen när kusinerna sitter bredvid med kakor och läsk.

Jag äter iofs också bara sötsaker och ris. Är såå trött på maten här nu, en vecka är ungefär så länge jag står ut här sen måste jag röra mig vidare men just nu är vi fast ett tag till.

Fick iaf stanna på min favoritrestaurang här igår och äta lite vettig mat. Inte fisksoppa/gaeng som med fisk bara alltså. Luna åt dock endast… Ris!

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

