är det tänder eller vill hon bara testa mig?

Mm buhu jag är tröööött. Jag vet inte om lillis odlar tänder eller vad hon pysslar med men inte sover hon på natten iaf. I natt ville hon bara amma så mycket och länge och hårt och FEL att jag har onda sugmärken över hela bröstet. Hon är alltså inte hungrig utan vill bara suga sig fast för att försäkra sig om att jag inte ska få nån sömn. Eller nåt.

Sen är hon superkänslig på dagen pga trötthet. Jag med. Och Ri är ju också vaken på natten och skär gummi så han är ju inte mycket piggare han heller.

Dock sover de nu. Skönt för dem. När ska en stackars mor få sova då??? Aldrig. Som tur är regnar det idag och är rätt kallt och jag har letat fram ett par mjuka sköna leopardbraxor jag kan glida omkring i. Ska försöka se till att få mig lite godis sen och kolla på nån serie en sväng. Det var läääänge sen!

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till är det tänder eller vill hon bara testa mig?

  1. Mattias skriver:

    Sova gör man sen…när sen kommer är dock oklart 😂.
    Ni får höra med migrationsverket om dom kan skriva in nån klausul angående just sömn 😋

    • Heh ja jag får väl ge upp drömmen om att få sova ut ordentligt 😊 Jag misstänker dock att alla på migrationsverket har kolikbebisar som skriker nätterna långa så förvirrade och sega som de är!

Kommentera

