vad vi offrar oss för barnen va!

En av de bästa grejerna med att ha barn är att man kan ha så kul överallt, typ att hänga vid piren är tusen gånger roligare med Luna för då är det ingen som kollar snett på en för att man gräver med små plastspadar och gör sandkakor. Det enda jobbiga är att Luna alltid ska gräva i mina hål som jag grävt upp och krafsa med just den spaden jag håller i och bara för att man råkar vara mamman så verkar det vara så att man får offra sig och gräva en ny grop… Aja det är hårt att ha barn, borde jag vetat.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

