sista dagen i ao nang

Imorgon far vi till Trang och säger hej då till alla men först har vi en hel del grejer att uträtta på vägen. Jag hade ju tänkt ta en massage och gå till stranden osv men det har inte hunnits med. Får komma hem omasserad och vit men hoppas folk blir glada ändå.

Känns sjukt konstigt att vi ska åka! På ett sätt är jag sååå glad att vi ska få fira jul i Sverige med min familj, träffa alla vänner, börja förbereda vårt nya liv osv. Och så glad att slippa myggbett, myrbett, farliga djur, vidrig trafik, MÖGEL, ensamheten, dåligt matutbud för Luna osv osv allt jag stör mig på men ändå så känns det lite vemodigt. Men det visste jag att det skulle kännas och det finns faktiskt en del av mig som älskar Thailand men jag tror att det Thailand som jag älskar inte finns nå mer. Jag har ändå haft det sjukt bra här, det är därför jag har stannat så länge men nu är det dags att åka norrut och starta vårt nya liv som jag hoppas kommer vara bättre för vår lilla familj 😍

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till sista dagen i ao nang

  1. Tess skriver:

    Åhh vad skönt med jul i Sverige!! Och jag håller tummarna att Ri får komma snart!!! Alltså håller med om matutbudet i Thailand. Kollade sist men det var inte mycket… I Sverige finns det ju allt och man kan göra massa själv och behöver inte oroa sig över att några myror ska äta upp det. Usch vad jag hatar myrorna i Thailand!!!

    • Tack! 😊 Ja Luna äter typ bara sticky rice, kyckling, majs och ärtor här.. om jag inte lyckas laga nån farangmat åt henne. Jaa hata myror!! Äter ALLT inklusive Lunas pool, mat och även hela hon blir myrbiten nästan varje dag 😔 Ibland har hon bett över hela kroppen.

  2. Linda skriver:

    Men va?! Får ni komma till Sverige nu?! Åh vad glad jag blir i så fall!!!! 😍😍😍😍💕💕💕💕 God Jul, det var en fin julklapp! 👍🏼

  3. Lycka till! Det där fixar du 👊🏻💪🏻

Kommentera

