nu är vi på väg

Nu sitter vi i bilen på väg till Krabi, ska hänga ett tag hos Lunas syssling Farid och vänta på flyget. Buhu snyft en liten tår i ögat när jag tänker på hur Luna kommer sakna sin pappa, hon är en liten pappagris trots att hon samtidigt är världens mammigaste unge.

Vilken tur att jag har världens snällaste mamma som köpte thai airways flygbiljetter till oss så vi kan flyga direkt från BKK och checka in all packning i Krabi. Mm slippa byta flygplats, slippa hämta ut väskor och checka in igen osv. Götttt med tanke på att min väska är så proppfull och sen har vi den här helvetiska bilbarnstolen också. Puh.

En sak som jag bara måste ta upp dock är ATT JAG STÖR MIG SÅ JÄVULSKT PÅ ALLA SKAMMARE!! Alltså jaaa Skam är bra osv men sluuuta nu det räcker. Ja jag vet jag pratade också bara norska i en månad efter att jag kollat och önskade att jag var lika cool som Noora när jag gick i skolan osv men kom med nåt nytt nu va.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till nu är vi på väg

  1. Louise skriver:

    Hoppas resan går bra!

Kommentera

