vänjer oss långsamt

Minusgrader idag!!! Iiih. Kallt. Svinigt kallt när man inte har nån riktig jacka också, måste upp på vinden ännu en gång och leta. Har dock varit i stan idag och shoppat två stickade tröjor! Kanske kan de hålla mig varm. Bebin fick också två tröjor och en mössa som satt som en smäck OCH matchade hennes overallis. Tyvärr verkar hennes overall vara för kort i armarna så kanske måste skaffa en ny.

Igår tog jag och Fredrik (och Luna) med oss vår mor (och mormor) till Kaknästornet så brunchade vi där vilket varit min dröm sen jag var gravid.

Sjävklart gick jag all in på dessertbordet som var av högsta kvalitet. Obsa att detta endast var omgång ett. Annars var maten bara ok enligt mig. Inget extra.

Det som var extra var att det var så blåsigt att det svajade!!! Takkronorna gungade helt craycray och vi var glada att vi inte satt under dem. Fy farao. Men personalen sa att det var lugnt, förra året hade de tydligen ätit åksjuketabletter för att det gungade så mycket. Blä. Mindre härligt på tjugoåttonde våningen.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand, sverige. Bokmärk permalänken.

Kommentera

