verkligen gott nytt år

Nuea kata! Eller moo kata för de som snaskar gris då. Luna var överlycklig över gårdagens middag som då var ris, kyckling, majs och ärtor. Trevlig kväll men jag var så trött att det rann tårar ur mina ögon och så däckade jag 23.20 tillsammans med kidsen när de andra pigga drog ut.

Tur jag blev en gammelhagga när jag fick barn så jag slapp vara ledsen över att jag inte kunde gå ut och festa natten lång. Fattar ni känslan av att vakna 7.30 på nyårsdagen och bara må helt fantastiskt? Jag hoppas att jag aldrig nånsin kommer börja supa igen för bakfylla och ångest är verkligen ingenting jag saknar. Mm kalla mig gärna präktig 😇

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand, sverige. Bokmärk permalänken.

Kommentera

