snö

Det snöade natten lång. Och hela dagen idag. Vi gav oss ut i snön! Min stackars bebis alltså, hon blev förlamad i pulkan. Så fort man sätter på henne ytterkläder och sätter henne i vagn, pulka eller liknande så blir hon helt slapp i hela kroppen och ansiktet rör inte en min.

Lillfjunsi. Stackars barn. Helt illröd om kinderna är hon nu och rödflammig över hela kroppen, vet inte om det beror på kylan eller att jag matat henne med nötter idag. Hur vet man?

Åh vad jag önskar att Ri var här. Speciellt just nu eftersom det BLÅSER i sovrummet här. Jag skulle gissa att det är 16 grader i det här rummet, behöver en kramig apman som håller om mig natten lång.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand, sverige. Bokmärk permalänken.

Kommentera

