min stora tjej

Hon har verkligen börjat äta så mycket sen vi kom till Sverige, det märks att hon växer och lär sig såå mycket! Babblar på som en liten apa. Dessutom sover hon mycket bättre nu! För en månad sen hade hon sovit två hela nätter i hela sitt liv. Nu har hon gjort det tre-fyra gånger de senaste tio dagarna. Vi har slutat nattamma och de flesta nätterna är en kamp för att få henne att somna om när hon vaknar på natten, inte för att hon är ledsen som jag var förberedd på att hon skulle vara, nej hon KAN bara verkligen inte somna om. Vi håller på i timmar. Men det blir bättre, två nätter i rad nu har hon sovit från 20-06.20! Så underbart och inget jag trodde skulle ske innan hon var tre år gammal.

I förrgår var vi på visning igen för en lägenhet som vi hoppas på att få. Håll tummarna för oss!! Den känns som vårt sista hopp och jag kommer att bli väldigt ledsen om vi inte får den, jag har redan flyttat in och håller på att möblera i mitt huvud hehe. Jag ser framför mig hur jag ligger i badkaret med tända ljus och kollar på någon högkvalitativ serie som lär mig viktiga saker om livet, typ paradise hotel Norge 😍

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand, sverige. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till min stora tjej

  1. Louise skriver:

    Va kul att allt börjar funka så bra! Så skönt när de äter och sover! 😂😊

  2. Linda skriver:

    Haha, jag behöver dig i mitt liv, älskar din humor i inläggen ibland! 😂😂😂😂 Högkvalitativ serie som lär dig viktiga saker i livet, typ Paradise hotell Norge!! Knäcker mig!!! 😂😂😂😂 Synd att du tackat ja när du ville ha den andra dock! 😓

Kommentera

