junibacken

Alltså goa ungar eller vad?? Luna får hänga med lite andra barn nu iaf och de barnen hon får träffa är alla äldre än henne så hon tycker ju att de är lite spännande. Häromdagen var vi på Junibacken och lekte med Lykke och det var helskoj, jag som trodde att Luna var för liten för såna aktiviteter men icke! Hon gillade det.

Annars har vi haft en bajsdag idag. Vi var båda på väldigt dåligt humör så vi gick en promenad, handlade tre paket blöjor (varav två var strl 13-20 kilo???? Eh.) och lite godis och sen låg vi i sängen och tuttade och kollade på Paradise Hotel hela eftermiddagen. Imorgon hoppas vi att det blir en roligare dag, jag blir så otroligt lätt uttråkad nu.. så fort jag inte har nåt att göra håller jag på att gå under! Vill att Ri ska komma hit NU för jag vill inte vara såhär ensam längre. Jag saknar honom.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand, sverige. Bokmärk permalänken.

Kommentera

