det går så bra nu

Föökk alltså. Inte nog med att jag spytt röven av mig i kräksjukan så har Nacka kommun lyckats fippla bort min ansökan till den utbildningen jag ville gå och det är för sent att söka igen. Omöjligt att komma fram på telefonen för att försöka fixa det…

Sen fick jag nu svar från en lägenhet i Gustavsberg som jag såå gärna ville ha, den är min om jag vill ha den. Och det vill jag ju. Men det går inte för jag har redan tackat ja till den i Vårberg. Skit.

Väntar på att en teamledare från migrationsverket ska ringa mig nu också så jag håller tummarna för att hon kan komma med nåt positivt om Ris uppehållstillstånd. Allt annat får gärna skita sig bara han får komma hit NU!!

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand, sverige. Bokmärk permalänken.

Kommentera

