det har snöat igen

Men bara lite så Luna kan ändå roama fritt. Hon älskar att gå långa promenader, de där små benen blir aldrig trötta utan knattar på kilometer efter kilometer.

Idag åkte Ri till BKK för att ansöka om visum. Håll tummarna för oss ❤

Idag har vi också förutom att promenera hängt lite med Stella och Joe och sen badat. Så typiskt, först var ju Luna snorig sen förra måndagen fick jag spysjukan och så denna vecka var ledaren sjuk så vi fick åka till Älvsjö och bada lite där. Får se om vi får lite mer för pengarna nästa gång, man glider runt och plaskar lite och betalar 200 spänn för 30 min… Trodde man skulle typ LÄRA sig nåt eller bli lite mer guidad av ledaren men får se om det blir bättre nästa vecka. Om ingen är sjuk då med 😅

Har inte heller blivit uppringd av teamledaren i Solna som hon lovade, hon gjorde som alla andra och skickade mig vidare till nästa. Som inte heller svarar i telefon eller ringer upp. Imorgon ska jag skriva ännu ett mail till denna person som ska vara vår handledare. Woho. Eventuellt ett steg framåt.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand, sverige. Bokmärk permalänken.

Kommentera

