månbarn

Får väl skylla mig själv att jag döpt min unge till måne eller döpte jag henne till måne för att mitt undermedvetna sa åt mig att hon var en månbaby..? Hon kan dock aldrig sova när det är fullmåne.

Igår kväll hade jag planerat för en njut-kväll. Popcorn. Choklad. Paradise Hotel Norge. Mysa i soffan som alltid annars är upptagen av på spåret på fredagar, programmet som jag kräks av. Men Luna hade andra planer för vår fredagskväll. Hon var nog vaken till efter tolv, jag vet inte för jag tror jag somnade först och jag vet att jag iaf njöt av tanken på att det skulle bli sovmorgon i morse.

HAHAHHAHAH vilken amatörförälder tänker så???? Klart hon vaknade klockan 06.00 ändå. Och så nyss såg jag att det var ju fullmåne i natt.

Hoppas på bättre sömn i natt. Ikväll har vi sova över-gäster! Det är alltid kul. Snart kan vi ha sova över-gäster hur ofta vi vill när vi har flyttat in i vår egna lägenhet. Två och en halv vecka kvar!!

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand, sverige. Bokmärk permalänken.

Kommentera

