lillgrisen

Jag har sånt oflyt med min hälsa jämt. Undrar vad jag gör för fel… Antagligen är det allt godis jag sätter i mig. Måste. Sluta. Nu. Alla gifter är dåliga för mig.

Nu har jag liksom fått svininfluensan. Eller svinkoppor då. Rakt i trynet. Min kind sticker ut en halv decimeter som ni kan se. Bulan bultar. (OBS menar inget snuskigt även fast det kan läsas så. Menar att bulan på min kind har en egen puls pga att den är så stor och spänd. Och blank. Och varig.)

MEN jag och Lunzor har varit och hämtat nycklarna till lilla lägis och nu räknar vi dagarna till Rajraj kommer hit och flyttar med oss!! Längtar sååå!!

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till lillgrisen

  1. Marianne L skriver:

    Kan föreställa mig hur glada ni blir över att få återförenas 🙂 er dotter har alldeles säkert undrat vart pappa tagit vägen!

Kommentera

