kan inte sova

Idag har bilen gått varm. Jag har kört grejer till lägenheten och åkt på simskola med Luna, jag fick dock sitta på poolkanten och kolla på idag med mitt sviniga ansikte.

Vi har ätit en sista middag på IKEA innan Ri kommer. Hoppas jag. Jag stressar och nojjar att nåt ska gå fel, därför ligger jag vaken mitt i natten istället för att sova och väntar på att få klartecken från Ri att allt är OK.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till kan inte sova

  1. Louise skriver:

    Åh kommer han idag? Tiden går fort! Vet själv hur man nojjade.. ”kommer han missa planet? Är något fel på visumet? Står det rätt namn på UT-kortet?”.
    Men allt går ju bra, oftast 😉

    Nu börjar livet på riktigt med tråkig vardag och massa bråk som gör att man vill skicka tillbaka mannen till thailand igen 😂 Haha.. Nejdå.
    Ska bli kul att läsa om hur det går för Ri. Blir det sfi först? 🙂

    • Jaa allt kan ju gå fel 😱 men det gick bra! Haha jaa får se hur lång tid det tar 😉 Nja först måste vi vänta på hans UT-kort som har åkt till BKK. Eländet med MV verkar ju aldrig ta slut för oss…

  2. boel olsson skriver:

    dubbelt grattis,lägenhet och att mannen kommer kram

Kommentera

