vårpirr

Mitt häng idag. Hur bra?? Solen sken. Vi hade solbrillor på oss. Käkade lunch på stan. Shoppade lite småpryttlar till hemmet, vilket vi gör varje dag. Trots att sparkontot och plånboken EKAR tom nu :((

MEN jag har ändå vårpirr i magen. En bra känsla och en känsla av att det ska bli så kul att fylla år?? Den här våren är bara början på allt kul och bra som ska hända nu! Nu är det vår tur! Woho.

Traskade runt i massa boutiques idag och bara pillade på allt och provade kläder och smycken och sa till Ri att kom ihåg att dessa önskar jag mig till min födis! Skrev precis nu en lång lista på allt jag önskade mig men 90% var SAKER till hemmet. Inte till MIG alltså. Slutsats: jag önskar mig något härligt till bara mig som jag inte har råd att lägga pengar på just nu. Kläder. Smink. Fixa håret. Ja något riktigt jävla ytligt för sån är jag.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

