nu är vi redo för våren

Igår fick Lunet fjunet en ny jacka som vi idag åkte och bytte till en ännu bättre. Nu är hon kittad för våren med vattentäta kängor, skinnskor, skalbraxor och en sproilans ny glänsande gul vattentät skaljacka. Woh! Nu är vi redo!! På måndag är det vårdagjämning så då blir det väl snöstorm ;)))

Annars var alltså idag min sista lediga dag innan jag smått börjar skolan imorgon… Introduktionsdagar ons tors fre. Bara några timmar om dagen sen ska jag bara vara hemma och gosa med min bebi och gå och leka i lekparken. Nästa vecka börjar jag for realz.

Sån tur jag har ändå som får börja plugga och lämna Luna hemma där jag vet att hon trivs sååå bra. Och så får hon vara med sin pappa och alla sina gosedjur så det blir ju ingen jätteomställning för henne, bara att jag är borta. Tur jag slipper lämna henne på förskola, jag hoppas SÅ att vi kan ha henne hemma till hon fyller två iaf.

Hon har haft nog med omställningar i sitt lilla liv så nu ska vi satsa på rutiner och trygghet!

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

