happy birthday me

Idag är min födis! Och jag har varit så glad över det. Kanske för att jag trott att jag varit 27 i ett helt år redan så nu slipper jag bli rättad, äntligen vet jag hur gammal jag är.

Dagen började med en kall liten nakenfis som hoppade upp på min mage och myste och tuttade och kletade ner mig med bär och yoghurt. Sen fick jag frukost på sängen som jag var tvungen att äta vid matbordet pga den lilla nakna apan som gärna ville sitta PÅ min frukostbricka.

Sen var jag i skolan, första riktiga dagen. Woho nu ska jag bli bagare tänkte jag men såklart är det ju massa krångel, bla hävdar STHLM stad att jag inte beviljats plats på den här utbildningen och blablabla pga att jag flyttade från Nacka till Stockholm… Aja. Det kommer kanske lösa sig.

När jag kom hem väntade paket och blommor på mig 😍 och en jättegod päronkaka. Sen kom min lilla familj och firade mig och jag fick massa bakgrejer! Så nu jäklar kan jag mixa och vispa, spritsa och sleva och allt vad jag vill. Gött.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till happy birthday me

  1. Louise skriver:

    Grattis! 🎉 Hoppas det löser sig med skolan 😊

  2. Marianne L skriver:

    Grattis! en rätt fin dag verkar det som! Ha¨de gott!

  3. Tess skriver:

    Grattis !! Och vad skönt att Ri hann komma till din födelsedag 🙂

Kommentera

