mysig helg

Man hinner med så mycket när helgen är så lång, vi har ju varit på BVC och Skatteverket och storhandlat i Kungens kurva och varit ute och lekt och även åkt till Nyckelviken.

Det går ju så fort att ta sig till och från Vårberg, vi åker till Nyckelviken på 20 minuter men ändå är det nästan ingen som orkar komma och hälsa på oss. Känns så tråkigt för jag tänkte att anledningen till att jag inte hängde så mycket med mina kompisar var för att jag bodde på andra sidan jordklotet men Vårberg verkar ju vara en no go-zone för min fina vänskapskrets. Eller så är det kanske mig det är fel på 🤔 Min mamma kommer iaf till oss väldigt ofta och då blir Luna sååååå glad 😍 på onsdag flyttar vi hem till henne i någon vecka också när vi får ommålat och nya tapeter hemma hos oss!

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

