glad påsk

Vi firar påsk, äter ihjäl oss på godis och hänger med familjen. Luna har fått påskägg och presenter. Och det har jag och Ri också fått.

Och så är vi glada att vi inte är i Thailand. Songkran alltså. Jävligt kul men det har på riktigt dött minst 226 personer i trafiken. Till igår så idag är ju siffran ännu högre. Det är så sjukt och det är inte konstigt att jag haft sån ångest när jag åkt runt med Luna där borta. Förra året vågade jag inte åka och handla mat för jag var så rädd att vi skulle bli ihjälkörda och jag hade ont i magen när Ri var och jobbade. Mer än vanligt. Ångesten man får av att bli förälder va.. den är kul!

Men nu är vi i Sverige och oroar oss över terrorister istället. Som bor granne med oss här i Vårberg. Livet va 👌

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till glad påsk

  1. Louise skriver:

    Men det är bra att bo nära terrorister! Dom brukar inte spränga i närheten av sina hem 😁 *positivt tänkande* 😜

  2. Tom skriver:

    Hahah Jag å polarna fick en del iskallt vatten på oss när vi körde scooter…

Kommentera

