god natt

SÅ BRA PÅSK! Skönt att jag njöt för nu är jag inte ledig förrän jul. Fan vad deppigt. Och stört att man ens får gå i skolan i över ett år utan ledighet. Är det inte konstigt att jag inte har en endaste liten fjuttig semestervecka i sommar? Som att inte ens lärarna får ledigt eller?

Aja påsken var iaf lång och go’. En massa massa snö har yrt omkring och Luna blir helt överlycklig av alla stora snöflingor och försöker fånga dem och äta dem i luften. Så jäkla gullig.

Idag har jag varit i skolan men innan det var vi på öppna förskolan för första gången. Ri är jätteglad att jag följde med då det visade sig vara en riktig freakshow, Luna älskade dock stället så Ri får snällt gå tillbaka med henne och bli kompis med de andra föräldrarna haha. När jag sitter hemma och pluggar eller nåt.

Sen på kvällen var Emmy här på tacomiddag och hade sångstund med Luna innan Luna försökte natta Emmy i soffan. Hon nattar alla numera, LÄGG DIG säger hon så nynnar, hysjar och sjunger hon för en. Ahhh så gulle så jag vill äta upp henne!!!

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

