avslutar skolveckan med ett bad

Haha vilket skämt att våren skulle ha kommit. Det har alltså snöat och haglat typ femton gånger sen jag skrev sist. Och det är äckligt kallt och mina händer har torkat ihop.

Men alla jävla moppar som åker omkring på gångvägarna är borta med solen! Gött. Och vi får sova längre på morgonen. Också gött.
Och vi har varit på kosläpp.

Och jag får damp på den här appen så jag orkar inte skriva mer för den gör mig på dåligt humör. Iväg med den här helvetestelefonen som Ri råkade sula i golvet idag så hela skärmen sprack. Mm ja. Nu kommer positivismen. Måste återgå till mitt bad och min bok jag äntligen fått tag i tjipp o hej.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

En kommentar till avslutar skolveckan med ett bad

  1. Louise skriver:

    Gud så söt bild på lilla Lunis 😍😁

Kommentera

