släkten är bäst


I helgen har Luna fått busa med sin fina syssling som är född två dagar efter henne. Så häftigt tycker jag att det är att jag och min kusin fick barn typ precis samtidigt! Extra glad är jag väl för att jag själv inte har någon jämnårig kusin eller syssling. Luna har tre sysslingar som är födda samma månad som henne. Och fyra kusiner hittills, snart kommer en till. Stackarn, hur ska hon kunna hålla reda på alla?! 😅 Nerå inte tycker jag synd om henne, hon har tur som har en så stor släkt på sin pappas sida för min släkt är väldigt liten. Men en jämnårig syssling har jag iaf åt henne på min sida!!

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

